Tájékoztató jegyvisszaváltás kapcsán

2020. 04. 16.

Közönségszervezésünk a járványhelyzet miatt e-mailen és telefonon elérhető. a jegyek visszaváltását is ilyen módon tudjuk intézni. Az online vásárolt jegyek árát a szolgáltató automatikusan visszautalja, kivéve ha Önök ezzel az összeggel a Kolibri Színházat kívánják támogatni.

Kedves Nézőink!

A járványügyi intézkedésk értelmében közönségszervezésünk a veszélyhelyzet feloldásáig zárva tart. A kolibriszervezes@gmail.com e-mail címen, valamint hétköznapokon 10 és 15 óra között a 06 30-637-7483-as telefonszámon vagyunk elérhetőek.

A Kolibri Színház pénztárában személyesen vásárolt, illetve az átutalással fizetett jegyek ügyében kérjük a fenti elérhetőségeket keresse!

Az interneten vásárolt jegyek (Jegy.hu vagy kolibriszinhaz.hu oldalon) esetében a szolgáltató, az InterTicket Kft. automatikusan visszautalja a jegyek árát. (Arra a bankkártyára írja jóvá az összeget, amellyel a vásárlás történt.) Önöknek csak akkor van tennivalójuk, ha az alábbiakban részletezett módon le kívánnak mondani a visszautalásról. 

A visszautalási idő a nagyszámú visszaváltás miatt 30-60 nap is lehet. Türelmüket köszönjük!

A már közzétett, érintett előadások március 14-től április 30-ig ide kattintva elérhetőek.

A Kolibri Színház döntése alapján az érintett produkciókra online vásárolt jegy(ek) árát automatikusan visszautalja az InterTicket. Amennyiben a jegy(ek) árával támogatná a Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színházat, kérjük, töltse ki az InterTicket alábbi linken található lemondó nyilatkozatát.

A lemondást az adott előadást követő 3 hétig teheti meg, ezután automatikusan megindul a visszautalás.

Előre is köszönünk minden nagylelkű felajánlást!