A társaság főbb adatai: | ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ |
ETIKAI KÓDEX ÉS ELJÁRÁSI REND | |
BELSŐ VISSZAÉLÉS-BEJELENTÉSI SZABÁLYZAT |
Cégnév: Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft.
Rövidített cégnév: Kolibri Színház Nonprofit Kft.
Székhelye: 1061 Budapest, Jókai tér 10.
Postacím: 1372 Budapest 5. Pf. 385
adószáma: 23395778-2-42
cégjegyzékszáma: 01-09-963641
ügyvezető igazgató: Novák János
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Nonprofit Kft. Budapest Főváros Önkormányzata fenntartásában, a Kulturális és Innovációs Minisztériumával közös működtetésben működik.
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. Szervezeti és Működési Szabályzata
A társaság tulajdonosával kötött szerződések
Bérleti szerződés 1. számú módosítása
Megállapodás bérleti szerződés közös megegyezéssel történő megszüntetéséről
Közszolgáltatási szerződés 2011.
Közszolgáltatási szerződés 1. számú módosítása
Fenntartói megállapodás módosítása 2015.
Közszolgáltatási Keretszerződés 2021.
Közszolgáltatási Keretszerződés 2021. 1. számú módosítása
Budapesti Kulturális Alap 2011.év
Támogatási szerződés Kolibri Mustra 2012.év
Támogatási megállapodás emlékmű állításához 2012.év
Budapesti Színházi Keret 2013.év
Budapesti Színházi Keret 2014. év
Budapesti Színházi Keret 2015. év
Megvalósítási megállapodás (elektromos hálózat felújítására) 2013. év
Megvalósítási megállapodás (Kolibri Pince játszóhely fűtés felújítás) 2016. év
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Karlik József gazdasági főmunkatárs
Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:
Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet
Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a gazdasagiigazgato@kolibriszinhaz.hu címre küldve
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2023. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2023. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2023. üzleti évről
Kiegészítő melléklet 2023. üzleti évről
Üzleti jelentés 2023. üzleti évről
Független könyvvizsgálói jelentés 2023. üzleti évről
Tulajdonosi határozat 2023. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2022. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2022. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2022. üzleti évről
Kiegészítő melléklet 2022. üzleti évről
Üzleti jelentés 2022. üzleti évről
Független könyvvizsgálói jelentés 2022. üzleti évről
Tulajdonosi határozat 2022. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2021. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2021. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2021. üzleti évről
Kiegészítő melléklet 2021. üzleti évről
Üzleti jelentés 2021. üzleti évről
Független könyvvizsgálói jelentés 2021. üzleti évről
Tulajdonosi határozat 2021. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2020. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2020. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2020. üzleti évről
Kiegészítő melléklet 2020. üzleti évről
Üzleti jelentés 2020. üzleti évről
Független könyvvizsgálói jelentés 2020. üzleti évről
Tulajdonosi határozat 2020. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2019. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2019. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2019. üzleti évről
Kiegészítő melléklet 2019. üzleti évről
Üzleti jelentés 2019. üzleti évről
Független könyvvizsgálói jelentés 2019. üzleti évről
Tulajdonosi határozat 2019. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2018. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2018. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2018. üzleti évről
Kiegészítő melléklet 2018. üzleti évről
Üzleti jelentés 2018. üzleti évről
Független könyvvizsgálói jelentés 2018. üzleti évről
Tulajdonosi határozat 2018. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2017. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2017. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2017. üzleti évről
Kiegészítő melléklet 2017. üzleti évről
Üzleti jelentés 2017. üzleti évről
Független könyvvizsgálói jelentés 2017. üzleti évről
Tulajdonosi határozat 2017. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2016. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2016. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2016. üzleti évről
Kiegészítő melléklet 2016. üzleti évről
Üzleti jelentés 2016. üzleti évről
Független könyvvizsgálói jelentés 2016. üzleti évről
Tulajdonosi határozat 2016. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2015. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2015. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2015. üzleti év
Kiegészítő melléklet 2015. üzleti év
Üzleti jelentés 2015. üzleti év
Független könyvvizsgálói jelentés 2015. üzleti év
Tulajdonosi határozat a 2015. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2014. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2014. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2014. üzleti év
Kiegészító melléklet 2014. üzleti év
Üzleti jelentés 2014. üzleti év
Független könyvvizsgálói jelentés 2014. üzleti év
Tulajdonosi határozat a 2014. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft. 2013. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2013. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2013. üzleti év
Kiegészítő melléklet 2013. üzleti év
Üzleti jelentés 2013. üzleti év
Független könyvvizsgálói jelentés 2013. üzleti év
Tulajdonosi határozat a 2013. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft. 2012. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2012. üzleti évről
Közhasznúsági melléklet 2012. üzleti év
Kiegészítő melléklet 2012. üzleti év
Üzleti jelentés 2012. üzleti év
Független könyvvizsgálói jelentés 2012. üzleti év
Tulajdonosi határozat a 2012. évi beszámoló elfogadásáról
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft. 2011. évi beszámolója
Mérleg és eredménykimutatás a 2011. üzleti évről
Közhasznúsági jelentés 2011. üzleti év
Kiegészítő melléklet 2011. üzleti év
Üzleti jelentés 2011. üzleti év
Független könyvvizsgálói jelentés 2011.év
Tulajdonosi határozat a 2011.évi beszámoló elfogadásáról
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Karlik József gazdasági főmunkatárs
Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:
Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet
Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a gazdasagiigazgato@kolibriszinhaz.hu címre küldve
Tájékoztató a 2021. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2020. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2019. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2018. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2017. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2016. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2015. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2014. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2013. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2012. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2011. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2010. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
Tájékoztató a 2009. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Karlik József gazdasági főmunkatárs
Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:
Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet
Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a gazdasagiigazgato@kolibriszinhaz.hu címre küldve
A 2009. évi CXXII. törvény végrehajtása
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2024. év december 01. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2021. év június hó 16. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2021. év február hó 01. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2021. év január hó 01. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2020. év október hó 26. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2020. év október hó 22. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2020. év március hó 01. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2020. év január hó 01. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2019. év december hó 01. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2019. év augusztus hó 15. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2019. év január hó 01. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2018. év január hó 01. napjától
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2017. év december hó 31. napjáig
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2016. év december hó 31. napjáig
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2016. év február hó 29. napjáig
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2015. év december hó 31. napjáig
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2015. év augusztus hó 31. napjáig
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2015. év február hó 28. napjáig
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2014. év december hó 31. napjáig
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2014. év április hó 23. napjáig
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2013. év
Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2012. év
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Karlik József gazdasági főmunkatárs
Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:
Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet
Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a gazdasagiigazgato@kolibriszinhaz.hu címre küldve
5 millió Forintot meghaladó szerződések listája
Szerződéskötés dátuma |
Szerződés megnevezése (típusa: árubeszerzés, építési beruházás, szolgáltatás megrendelése, vagyonértékestés) |
Tárgy |
Szerződét kötő fél |
Szerződés értéke |
Módosítás dátuma (ha történt) |
2011. augusztus 1. |
Szolgáltatás megrendelése |
Őrzés védelem |
PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft. |
2 544 696 Ft |
– |
2011. augusztus 1. |
Szolgáltatás megrendelése |
Őrzés védelem |
PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft. |
6 328 980 Ft |
2012. május 31. |
2011. augusztus 1. |
Szolgáltatás megrendelése |
Őrzés védelem |
PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft. |
6 723 846 Ft |
2013. március 1. |
2013. június 24. |
Szolgáltatás megrendelése |
Elektromos hálózatfelújítás |
FÉNYSOR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. |
11 448 145 Ft |
– |
2011. augusztus 1. |
Szolgáltatás megrendelése |
Őrzés védelem |
PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft. |
6 970 203 Ft |
2014. március 25. |
2011. augusztus 1. |
Szolgáltatás megrendelése |
Őrzés védelem |
PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft. |
7 167 195 Ft |
2014. december 22. |
2016. február 29. |
Szolgáltatás megrendelése |
Őrzés védelem |
PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft. |
7 424 700 Ft |
– |
2016. július 11. |
Árubeszerzés |
Nézőtéri székek beszerzése |
AVA-PACK Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. |
15 258 040 Ft |
– |
2017. február 28. |
Szolgáltatás megrendelés |
Őrzés védelem |
PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft. |
7 393 392 Ft |
2017. október 30. |
2018. február 27. |
Szolgáltatás megrendelés |
Őrzés védelem |
PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft. |
12 565 525 Ft |
– |
2019. augusztus 01. |
Szolgáltatás megrendelés |
Őrzés védelem |
PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft. |
8 040 000 Ft |
– |
2020. augusztus 01. |
Szolgáltatás megrendelés |
Őrzés védelem |
PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft. |
8 926 100 Ft |
– |
2020. május 25. |
Szolgáltatás megrendelés |
Építési tevékenység |
SEC-COM-LINE Építőipari Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. |
90 130 358 Ft |
2020. augusztus 24. |
2020. augusztus 03. |
Szolgáltatás megrendelés |
Takarítási tevékenység |
Clean-Molnár Szolgáltató Kft. |
7 233 000 Ft |
– |
2020. október 14. |
Szolgáltatás megrendelés |
Építési tevékenység |
SIROC-CO Tanácsadó Kft. |
5 388 892 Ft |
– |
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Karlik József gazdasági főmunkatárs
Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:
Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet
Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a gazdasagiigazgato@kolibriszinhaz.hu címre küldve
Ingatlan-elidegenítés
Budapest Főváros Önkormányzata Közgyűlésének 134/2015. (I.28.) határozata és 8/2015. (II.16.) rendelete előírja, hogy a Színház tulajdonában (résztulajdonában) található ingatlanvagyon elidegenítésével kapcsolatos szerződések megnevezését (típusát), tárgyát, a szerződést kötő partner nevét, a szerződés értékét, az ingatlan természetbeni elhelyezkedését, helyrajzi számát, az ingatlan értékbecslését a szerződés létrejöttétől számított 14 napon belül a Kolibri Színház Nonprofit Kft. kolibriszinhaz.hu internetes portálján közzé kell tenni.
Szerződés megnevezése/típusa | Szerződés tárgya | Szerződést kötő partner neve | Szerződés értéke | Ingatlan természetbeni elhelyezkedése | Ingatlan helyrajzi szám | Ingatlan értékbecslése (csatolt fájl) |
– | – | – | – | – | – | – |
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Karlik József gazdasági főmunkatárs
Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:
Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet
Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a gazdasagiigazgato@kolibriszinhaz.hu címre küldve
„A Kolibri Színház (1061 Budapest, Jókai tér 10.; helyrajzi szám: 29056/0/A/1) előcsarnokának és közönségforgalmi területének felújítása, átalakítása” tárgyú közbeszerzési eljárás 2018
Ajánlattételi felhívás (előcsarnok)
Ajánlatkérési dokumentáció (előcsarnok)
„A Kolibri Színház (1061 Budapest, Jókai tér 10.; helyrajzi szám: 29056/0/A/1) előcsarnokának és közönségforgalmi területének felújítása, átalakítása” tárgyú közbeszerzési eljárás 2019
„A Kolibri Színház (1061 Budapest, Jókai tér 10.; helyrajzi szám: 29056/0/A/1) előcsarnokának és közönségforgalmi területének felújítása, átalakítása” tárgyú közbeszerzési eljárás 2020
Megkötött szerződés 1. számú módosítása
Adatvédelmi tisztviselő: Proscenium Kft. (dr. Szilágyi Emese)
E-mail cím: adatvedelem@kolibriszinhaz.hu
telefon: +36 20 388 0396
postacím: 1372 Bp. V; Pf. 385.