2

A társaság főbb adatai: ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

 

Cégnév: Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft.
Rövidített cégnév: Kolibri Színház Nonprofit Kft.
Székhelye: 1061 Budapest, Jókai tér 10.
Postacím: 1372 Budapest 5. Pf. 385
adószáma: 23395778-2-42
cégjegyzékszáma: 01-09-963641
ügyvezető igazgató: Novák János
A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Nonprofit Kft. Budapest Főváros Önkormányzata fenntartásában, az Emberi Erőforrások Minisztériumával közös működtetésben működik.

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. alapító okirata egységes szerkezetben

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. Szervezeti és Működési Szabályzata

 

A társaság tulajdonosával kötött szerződések

Bérleti szerződés

Bérleti szerződés 1. számú módosítása

Megállapodás bérleti szerződés közös megegyezéssel történő megszüntetéséről

Haszonbérleti szerződés

 

Közszolgáltatási szerződés 2011.

Közszolgáltatási szerződés 1. számú módosítása

 

Fenntartói megállapodás 2013.

Fenntartói megállapodás módosítása 2015.

 

Közszolgáltatási Keretszerződés 2021.

Közszolgáltatási Keretszerződés 2021. 1. számú módosítása

 

Budapesti Kulturális Alap 2011.év

Támogatási szerződés Kolibri Mustra 2012.év

Támogatási megállapodás emlékmű állításához 2012.év

Budapesti Színházi Keret 2013.év

Budapesti Színházi Keret 2014. év

Budapesti Színházi Keret 2015. év

 

Megvalósítási megállapodás (elektromos hálózat felújítására) 2013. év

Megvalósítási megállapodás (Kolibri Pince játszóhely fűtés felújítás) 2016. év

Megvalósítási megállapodás (Színház Játszóhely bejárat és előcsarnok – vizesblokkal együtt – Felújítása) 2017. év

Megvalósítási megállapodás (Színház Játszóhely bejárat és előcsarnok – vizesblokkal együtt – Felújítása) 1. számú módosítása 2018. év

Megvalósítási megállapodás (Színház Játszóhely bejárat és előcsarnok – vizesblokkal együtt – Felújítása) 2. számú módosítása 2018. év

Megvalósítási megállapodás (Színház Játszóhely bejárat és előcsarnok – vizesblokkal együtt – Felújítása) 3. számú módosítása 2019. év

Megvalósítási megállapodás (Színház Játszóhely bejárat és előcsarnok – vizesblokkal együtt – Felújítása) 4. számú módosítása 2020. év

Megvalósítási megállapodás (Színház Játszóhely bejárat és előcsarnok – vizesblokkal együtt – Felújítása) 5. számú módosítása 2020. év

 

A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Pánczél Sándor gazdasági igazgató

Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:

Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet

Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a panczelsandor@kolibriszinhaz.hu címre küldve
– faxon a +36 1 302 5998 számra küldve

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2022. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2022. üzleti évről

Közhasznúsági melléklet 2022. üzleti évről

Kiegészítő melléklet 2022. üzleti évről

Üzleti jelentés 2022. üzleti évről

Független könyvvizsgálói jelentés 2022. üzleti évről

Tulajdonosi határozat 2022. évi beszámoló elfogadásáról

 

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2021. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2021. üzleti évről

Közhasznúsági melléklet 2021. üzleti évről

Kiegészítő melléklet 2021. üzleti évről

Üzleti jelentés 2021. üzleti évről

Független könyvvizsgálói jelentés 2021. üzleti évről

Tulajdonosi határozat 2021. évi beszámoló elfogadásáról

 

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2020. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2020. üzleti évről

Közhasznúsági melléklet 2020. üzleti évről

Kiegészítő melléklet 2020. üzleti évről

Üzleti jelentés 2020. üzleti évről

Független könyvvizsgálói jelentés 2020. üzleti évről

Tulajdonosi határozat 2020. évi beszámoló elfogadásáról

 

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2019. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2019. üzleti évről

Közhasznúsági melléklet 2019. üzleti évről

Kiegészítő melléklet 2019. üzleti évről

Üzleti jelentés 2019. üzleti évről

Független könyvvizsgálói jelentés 2019. üzleti évről

Tulajdonosi határozat 2019. évi beszámoló elfogadásáról

 

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2018. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2018. üzleti évről

Közhasznúsági melléklet 2018. üzleti évről

Kiegészítő melléklet 2018. üzleti évről

Üzleti jelentés 2018. üzleti évről

Független könyvvizsgálói jelentés 2018. üzleti évről

Tulajdonosi határozat 2018. évi beszámoló elfogadásáról

 

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2017. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2017. üzleti évről

Közhasznúsági melléklet 2017. üzleti évről

Kiegészítő melléklet 2017. üzleti évről

Üzleti jelentés 2017. üzleti évről

Független könyvvizsgálói jelentés 2017. üzleti évről

Tulajdonosi határozat 2017. évi beszámoló elfogadásáról

 

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2016. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2016. üzleti évről

Közhasznúsági melléklet 2016. üzleti évről

Kiegészítő melléklet 2016. üzleti évről

Üzleti jelentés 2016. üzleti évről

Független könyvvizsgálói jelentés 2016. üzleti évről

Tulajdonosi határozat 2016. évi beszámoló elfogadásáról

 

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2015. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2015. üzleti évről

Közhasznúsági melléklet 2015. üzleti év

Kiegészítő melléklet 2015. üzleti év

Üzleti jelentés 2015. üzleti év

Független könyvvizsgálói jelentés 2015. üzleti év

Tulajdonosi határozat a 2015. évi beszámoló elfogadásáról

 

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Közhasznú Nonprofit Kft. 2014. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2014. üzleti évről

Közhasznúsági melléklet 2014. üzleti év

Kiegészító melléklet 2014. üzleti év

Üzleti jelentés 2014. üzleti év

Független könyvvizsgálói jelentés 2014. üzleti év

Tulajdonosi határozat a 2014. évi beszámoló elfogadásáról

 

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft. 2013. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2013. üzleti évről

Közhasznúsági melléklet 2013. üzleti év

Kiegészítő melléklet 2013. üzleti év

Üzleti jelentés 2013. üzleti év

Független könyvvizsgálói jelentés 2013. üzleti év

Tulajdonosi határozat a 2013. évi beszámoló elfogadásáról

 

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft. 2012. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2012. üzleti évről

Közhasznúsági melléklet 2012. üzleti év

Kiegészítő melléklet 2012. üzleti év

Üzleti jelentés 2012. üzleti év

Független könyvvizsgálói jelentés 2012. üzleti év

Tulajdonosi határozat a 2012. évi beszámoló elfogadásáról

 

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft. 2011. évi beszámolója

Mérleg és eredménykimutatás a 2011. üzleti évről

Közhasznúsági jelentés 2011. üzleti év

Kiegészítő melléklet 2011. üzleti év

Üzleti jelentés 2011. üzleti év

Független könyvvizsgálói jelentés 2011.év

Tulajdonosi határozat a 2011.évi beszámoló elfogadásáról

 

 

A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Pánczél Sándor gazdasági igazgató

Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:

Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet

Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a panczelsandor@kolibriszinhaz.hu címre küldve
– faxon a +36 1 302 5998 számra küldve

Tájékoztató a 2021. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2020. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2019. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2018. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2017. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2016. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2015. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2014. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2013. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2012. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2011. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2010. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

Tájékoztató a 2009. évben az SZJA 1%-a felajánlásából befolyt összeg felhasználásáról

 

 

A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Pánczél Sándor gazdasági igazgató

Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:

Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet

Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a panczelsandor@kolibriszinhaz.hu címre küldve
– faxon a +36 1 302 5998 számra küldve

A 2009. évi CXXII. törvény végrehajtása

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2021. év június hó 16. napjától

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2021. év február hó 01. napjától

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2021. év január hó 01. napjától

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2020. év október hó 26. napjától

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2020. év október hó 22. napjától

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2020. év március hó 01. napjától

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2020. év január hó 01. napjától

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2019. év december hó 01. napjától

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2019. év augusztus hó 15. napjától

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2019. év január hó 01. napjától

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2018. év január hó 01. napjától

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2017. év december hó 31. napjáig

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2016. év december hó 31. napjáig

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2016. év február hó 29. napjáig

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2015. év december hó 31. napjáig

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2015. év augusztus hó 31. napjáig

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2015. év február hó 28. napjáig

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2014. év december hó 31. napjáig

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2014. év április hó 23. napjáig

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2013. év

Vezetői bérek, felügyelőbizottsági járandóságok 2012. év

 

 

A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Pánczél Sándor gazdasági igazgató

Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:

Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet

Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a panczelsandor@kolibriszinhaz.hu címre küldve
– faxon a +36 1 302 5998 számra küldve

 

5 millió Forintot meghaladó szerződések listája

Szerződéskötés dátuma

Szerződés megnevezése (típusa: árubeszerzés, építési beruházás, szolgáltatás megrendelése, vagyonértékestés)

Tárgy

Szerződét kötő fél

Szerződés értéke

Módosítás dátuma (ha történt)

2011. augusztus 1.

Szolgáltatás megrendelése

Őrzés védelem

PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft.

2 544 696 Ft

2011. augusztus 1.

Szolgáltatás megrendelése

Őrzés védelem

PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft.

6 328 980 Ft

2012. május 31.

2011. augusztus 1.

Szolgáltatás megrendelése

Őrzés védelem

PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft.

6 723 846 Ft

2013. március 1.

2013. június 24.

Szolgáltatás megrendelése

Elektromos hálózatfelújítás

FÉNYSOR Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

11 448 145 Ft

2011. augusztus 1.

Szolgáltatás megrendelése

Őrzés védelem

PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft.

6 970 203 Ft

2014. március 25.

2011. augusztus 1.

Szolgáltatás megrendelése

Őrzés védelem

PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft.

7 167 195 Ft

2014. december 22.

2016. február 29.

Szolgáltatás megrendelése

Őrzés védelem

PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft.

7 424 700 Ft

2016. július 11.

Árubeszerzés

Nézőtéri székek beszerzése

AVA-PACK Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

15 258 040 Ft

2017. február 28.

Szolgáltatás megrendelés

Őrzés védelem

PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft.

7 393 392 Ft

2017. október 30.

2018. február 27.

Szolgáltatás megrendelés

Őrzés védelem

PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft.

12 565 525 Ft

2019. augusztus 01.

Szolgáltatás megrendelés

Őrzés védelem

PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft.

8 040 000 Ft

2020. augusztus 01.

Szolgáltatás megrendelés

Őrzés védelem

PREVENTÍV-VÉDELEM Vagyonvédelmi Információs és Oktatási Kft.

8 926 100 Ft

2020. május 25.

Szolgáltatás megrendelés

Építési tevékenység

SEC-COM-LINE Építőipari Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

90 130 358 Ft

2020. augusztus 24.

2020. augusztus 03.

Szolgáltatás megrendelés

Takarítási tevékenység

Clean-Molnár Szolgáltató Kft.

7 233 000 Ft

2020. október 14.

Szolgáltatás megrendelés

Építési tevékenység

SIROC-CO Tanácsadó Kft.

5 388 892 Ft

letöltés

 

 

A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Pánczél Sándor gazdasági igazgató

Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:

Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet

Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a panczelsandor@kolibriszinhaz.hu címre küldve
– faxon a +36 1 302 5998 számra küldve

Ingatlan-elidegenítés

Budapest Főváros Önkormányzata Közgyűlésének 134/2015. (I.28.) határozata és 8/2015. (II.16.) rendelete előírja, hogy a Színház tulajdonában (résztulajdonában) található ingatlanvagyon elidegenítésével kapcsolatos szerződések megnevezését (típusát), tárgyát, a szerződést kötő partner nevét, a szerződés értékét, az ingatlan természetbeni elhelyezkedését, helyrajzi számát, az ingatlan értékbecslését a szerződés létrejöttétől számított 14 napon belül a Kolibri Színház Nonprofit Kft. kolibriszinhaz.hu internetes portálján közzé kell tenni.

Szerződés megnevezése/típusa Szerződés tárgya Szerződést kötő partner neve Szerződés értéke Ingatlan természetbeni elhelyezkedése Ingatlan helyrajzi szám Ingatlan értékbecslése (csatolt fájl)

 

letöltés

 

 

A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésével megbízott személy:
Pánczél Sándor gazdasági igazgató

Közérdekű adatigénylés előterjeszthető szóban, írásban vagy elektronikus úton:

Szóban:
munkanapokon, előzetesen egyeztetett időpontban 9:00-11:00 óra között a gazdasági igazgatónál
1061 Budapest, Jókai tér 3. II./19.
Időpontot egyeztetni a +36 1 269 1573-as számon lehet

Írásban:
– postai úton a Színház székhelyére (1061 Bp., Jókai tér 10.) küldött levélben
– személyesen benyújtva a gazdasági igazgatónál
– elektronikusan a panczelsandor@kolibriszinhaz.hu címre küldve
– faxon a +36 1 302 5998 számra küldve

A Kolibri Színház (1061 Budapest, Jókai tér 10.; helyrajzi szám: 29056/0/A/1) előcsarnokának és közönségforgalmi területének felújítása, átalakítása” tárgyú közbeszerzési eljárás 2018
Ajánlattételi felhívás (előcsarnok)
Ajánlatkérési dokumentáció (előcsarnok)

2019. évi közbeszerzési terv

A Kolibri Színház (1061 Budapest, Jókai tér 10.; helyrajzi szám: 29056/0/A/1) előcsarnokának és közönségforgalmi területének felújítása, átalakítása” tárgyú közbeszerzési eljárás 2019

Összegzés

2020. évi közbeszerzési terv

A Kolibri Színház (1061 Budapest, Jókai tér 10.; helyrajzi szám: 29056/0/A/1) előcsarnokának és közönségforgalmi területének felújítása, átalakítása” tárgyú közbeszerzési eljárás 2020

Összegzés

Megkötött szerződés

Megkötött szerződés 1. számú módosítása

2021. évi közbeszerzési terv

2022. évi közbeszerzési terv

 

Adatvédelmi tisztviselő: Proscenium Kft. (dr. Szilágyi Emese)

E-mail cím: adatvedelem@kolibriszinhaz.hu

telefon: +36 20 388 0396

postacím: 1372 Bp. V; Pf. 385.

Adatkezelesi tájékoztató és panaszkezelés

Kamera tájékoztató